Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

escort escort escort
escort escort escort

Kardeşimle Tatil Zevkli Bitti

Aile içi sex hikayeleri, Liseli Sex Hikayeleri 23 Eylül 2016

Merhaba sevgili ensest severler. Daha önce hiç ensest ilişki yaşayanınız oldumu bilmiyorum ama benim başımdan bir kere geçti. O güne kadar böyle hikayeleri sürekli okurdum fakat hiç başıma geleceğini düşünmemiştim. Adım murat 24 yaşında ve oldukça bıçkın bir delikanlıyım. Vücudum kızların hayallerini süsleyecek düzeyde ve çekiciliktedir. Bana hayır diyebilecek kızın olduğuna da açıkçası inanmıyorum. Olay bundan 2 sene önce başımdan geçti. Benim bir tane kardeşim var benden 2 yaş küçük ama kendisine bakmayı seven son derece seksi elbiseler giyip etrafındaki erkekleri azdıran vücut ölçülerine sahip. Kardeşimle bir yaz günü beraber denize gitmeye karar verdik. Fakat bikinisi olmadığı için beraber bir bikini alalım sonra geçeriz dedi. Tamam dedim. Beraber bir mağzaya gidip bikiniyi aldık. Kardeşim bikiniyi giymeye kabine girdiğinde bende kapıda bekliyordum. Kapıyı açarak abi bakarmısın nasıl olmuş dedi. Muhteşem fiziğiyle taş gibi bir hatun karşımdaydı. Göğüsleri adeta bikiniden fırlayacak gibi duruyordu. Kalçaları ise dehşet güzellikteydi. Ağzım açık kaldı. Kardeşim bunu fark ederek gülümsedi ve hiç bir şey dememenden aladım olmuş bu dedi. Ve üstünü giyerek dışarı çıktı. Kasaya geçip ödemeyi yapıp mağzadan ayrıldık. Aklım kardeşimin harika kalçaları ve göğüslerindeydi. Kendi kendime kızıyordum ama ne yapıp ne edip kardeşimi sikmeliyim diye düşündüm. Kardeşimle kimsenin olmadığı bir deniz kıyısına gittik. Ufak bir koydu. İnsanlar pek gelmezdi oraya. Kardeşim üstünü çıkardı ve denize girdi bende üzerimdeki elbiseleri çıkararak arkasından koşup denize atladım. Kardeşim suyun içerisinde oynamaya başladı bana su falan atıyor boynuma atlıyor kendini bana sürtüyordu. Göğüsleri bir kaç kez koluma değdi ve kalbim yerinden çıkacak gibi oldu. Artık ne olacaksa olsun derdindeydim ve kardeşime seni omuzuma alayım deyip suyun altına dalıp bacak aralarına kafamı sokup havaya kaldırdım. Sonra birden suya attım. Kardeşimin bu bayaa hoşuna gitmişti. Yanıma gelip elini sikime sürtmeye başladı ve bende şaka olsun diye çok istiyorsan çıkarayım dedim. O an dudaklarıma yapıştı ve yarrağımı eline alıp denizin ortasında sevişmeye başladık. Daha sonra kıyıya geçtik ve defalarca birbirimizi tatmin ettik.

 

356 toplam görüntüleme, 1 bugün

  

Yorum Yaz

  • Annemin arkadaşı ile gizli ilişkim

    tarafından on 3 Temmuz 2018 - 0 Yorumlar

    Merhaba sex hikayeleri sayfası ben Aydın Didim’den Eren. 19 yaşındayım. Web yazılımcılıkla uğraşıyorum. Benim hikayem annemin eski bir arkadaşıyla gerçekleşti. Ruhan teyzem 38 yaşında esmer atletik yapılı bir kadın. 1. Evliliğinden bir oğlu var. Eşiyle ayrıldıktan sonra başka bir şehirden biriyle evlenip şehir değiştirdi. 2. çocuğu yani kızını doğurduktan 2 sene sonrada yani geçen sene […]

  • Ablam sarhoş olunca siktim

    tarafından on 5 Temmuz 2018 - 0 Yorumlar

    Selamlar aile içi seks öyküsü sever arkadaşlar bende boş vakit buldukça bu tür sitelere girer vakit geçirir tatmin olup çıkarım bende sizlere başımdan geride bıraktığımız bir hikayemi yazmak istedim umarım ki sizde ensest sex tatmin olursunuz bu anlatacağım hikayem öz ablamı çatır çatır nasıl siktim budur Ablamla benim aramda 4 ıslak var. aşırı cilveli ve […]

  • Patronum sürekli sert ve küfürlü sikiyor

    tarafından on 10 Temmuz 2018 - 0 Yorumlar

    Merhaba değerli iş yeri sex hikayeleri okurları Selda benim adım. Reklamcılık bitirdim. Bir reklamcılık şirketinde çalışıyorum, üniversiteden sonra çalışmaya başladım. Henüz 24 yaşında zayıf ama götü büyük birisiyim, dolgun memeleri saymıyorum bile. Bir gün bir yerden aldığımız sipariş, tasarımları ertesi gün bitirmemiz lazımdı. Herkes üzerine düşeni yapmışken bir tek ben kalmıştım, birkaç gün kaytarmıştım. Ve […]

  • Elif ablam ile birlikte saatlerce

    tarafından on 9 Temmuz 2018 - 0 Yorumlar

    Merhaba değerli ensest sex hikayeleri okurları Geçen hafta benden 3 yaş büyük kuzenim Elif ablayla evvelce nasıl yakınlaştığımızı, sonra da onu nasıl çatır çatır siktiğimi paylaşmak istiyorum. Benim kuzen baba doğrulusunda akrabadır ve ben ona hep abla diye hitap ederdim. En son 2 yıl evvelce Almanya’dan İstanbula geldiler, ama birlikte çok süre geçirme imkanımız olmamıştı. […]

  • Hasan abi ile GAY hikayemiz

    tarafından on 29 Haziran 2018 - 1 Yorumlar

    Merhaba değerli Gay Sex Hikayeleri okuru arkadaşlar, Hasan adında bir komşumuz var. Altmış yaşlarında uzun boylu, bıyıklı, saçları kırlaşmış, biraz iri, fit vücutlu bir adam. Onu ne zaman sitede görsem kolundan tutuğum gibi eve geçirip yatağa atmak istiyorum. Tabi bunu hiçbir zaman yapamayacağımı biliyordum ama yine de elime bir fırsatın geçmesini kolluyordum. İki gün önce […]